TO KONIEC!!! SZTURMUJĄ ŻABKĘ!!! BIEDRONKA jest w kolejce!
[ Dodano: 13-04-2011, 17:47 ]
a tak na poważnie - co tam się dzieje 35-40 po otwarciu mieszkania? Najpierw idzie FB a potem ktoś strzela ciągłym? Czy to szybki FB tylko?
Czy mi sie wydaje czy ten z lewej, z tyłu na trzecim planie flaszke niesie?
[ Dodano: 13-04-2011, 21:05 ]
Jeszcze jedna rzecz, bo wiecie ja się nie znam się, ale w tym drugim filmie gdzie dwóch tajniaków wchodzi do mieszkania to czy przy skuwaniu przestępcy (1:05) nie powinien się ten funkcjonariusz pozbyć tych wszystkich kluczyków, breloczków tudzież innych kutasów? Tylko brandzluje i łechta go tam między nogami tymi wszystkimi piórkami itepe itede.
Nie wiem, pytanie zwyczajowo głupie, ale pomyślcie. Nie powinien tego kluczyka od kajdanek mieć oddzielnie aby sprawnie i szybko bez problemów mógł się nim posługiwać. Seriously.
1-71866.jpg z
Plik ściągnięto 19 raz(y) 92,02 KB
_________________ Co się tu dzieje, na Litość BOSKĄ!
Pomógł: 12 razy Wiek: 33 Dołączył: 02 Mar 2008 Posty: 1026 Skąd: Prusy Wschodnie
Wysłany: 14-04-2011, 07:14
Roti napisał/a:
Zespół Specjalny Warszawskiego Zarządu CBŚ KGP
Na pierwszym filmie, ekipa bez kominiarek w MC to nie WS ZOŚ. To ekipa jednego z regionalnych Zarządów CBŚ. Zaskakują sprzętem? Zapytajcie HR, potwierdzi.
[ Dodano: 14-04-2011, 07:16 ]
No i tak jw. FB i nic tak nie cieszy jak seria z ppszy.
Jak bylo widac na filmiku akcja pod publiczke.
Uzycie srodkow pozoracji dla zrobienia raczej widowiska niz realnego, bezposredniego oddzialywania na figurantow, czy tez odwrocenia uwagi.
W drzwiach AK (slepa) czyli byla pewnosc, ze figuranci nie maja broni gdyz nie brano pod uwage kontaktu ogniowego w odpowiedzi na "slepa".
Kolejna rzecz potwierdzajaca pewnosc szturmujacych , co do braku broni u figuranta, to sposob ubezpieczenia okna przez szturmana - biore na klate, czy odpowiem ogniem w ciemne zasloniete okno?.