tak jestem zielony w tej dziedzinie i chcialbym zaczerpnac wiedzy na temat: a mianowicie czy sa jakies zastrzezenia co do zejscia w glebine jacy ludzie nie powinni tego prubowac chodzi mi tu o kondycje psycho fizyczna, slyszalem ze jezeli ktos ma klopoty z zebami nie powinien sie zanuzac czy jest w tym prawda..?
Suhy [Usunięty]
Wysłany: 21-04-2005, 17:12
Sądze, że najlepiej będzie jeżeli sobie sam poczytasz:
http://nurkomania.pl/index.htm
A dalsze pytania z tej dziedziny można zadawać tutaj:
http://forum.jds.pl/
Na ten temat można pod tymi adresami znaleźć wystarzająco wiele, ale gdyby było mało to dawaj znać. Poszukamy.
Taka ciekawostka-na moim kursie w OSNiPie był gość który jak wskoczył do wody to szedł na dno jak kamień-po prostu nie umiał pływać. Nie przeszkodziło to mu zostać płetwonurkiem wojskowym
Nie przejmuj się stanem psychofizycznym i innymi duperelami. Armia zrobi z ciebie płetwala niezależnie od zębów:)
Nie kazdy problem z zebami Cie dyskfalifikuje. Tak naprade problem stanowia tylko zle wykonane plomby pod ktorymi zamkniety jest pecherzyk gazowy.
Cechy niepozadane u nurkow/pletwonurkow to: brawura, plytka wyobraznie i nadmierna pewnosc siebie.
GĘBUŚ [Usunięty]
Wysłany: 01-07-2005, 19:57
Witam
Jest jeszcze jeden problem dotyczacy zebow, bardzo zadko wystepuje ale jest odnotowany. Dotyczy prochnicy zebow. Jesli jame ustna wziasc za przestrzen gazowa, to zmiany cisnienia tez moga powodowac tam bol i krwawienia z ubytkow...
Pozdrawiam
Pomógł: 1 raz Dołączył: 30 Paź 2006 Posty: 260 Skąd: centrum
Wysłany: 08-04-2007, 22:06
GUE - Global Underwater Explorers
Zajmują się m.in. szkoleniem w nurkowaniu technicznym więc zapewne przerabiają różne scenariusze.
Ale nie sądze by prowadzili naukę nurkowania w wersji military.
Pomógł: 1 raz Dołączył: 30 Paź 2006 Posty: 260 Skąd: centrum
Wysłany: 09-04-2007, 14:57
Na cywilnych kursach nie uczą wychodzenia z okrętu podwodnego znajdującego się w zanurzeniu choćby. Do tego minerka podwodna, wychodzenie na brzeg itd.