Wysłany: 02-01-2008, 17:31 Kamizelka taktyczna dla spat
Witam Panowie, w temacie jestem raczej zielony, szukalem na forum i nie znalazłem, wybaczcie jak jest juz taki temat, kONkretnie chodzi o kamizelke taktyczną dla operatora spat, - jaką kupić, i gdzie ?, dopiero zaczynam zabawe w AT i nie mam pojęcia jaką wybrać, i na czym skupić swoją uwagę, wielki dzięki za pomoc, o ilę takową otrzymam .
Ostatnio zmieniony przez Foka 02-01-2008, 19:08, w całości zmieniany 1 raz
Szukałes i nie znalażłeś? Nie wierzę....
Pomine że jesteś chyba 3 osobą w ostatnim czasie która pisze posty, łagodnie mówiąc słabo czytelne, a jak nikt nie zrozumie pytania , to nie odpowie - proste
Pozdr
Robal2pl
_________________ "Na świecie jest bardzo dużo różnej broni i bardzo mało tolerancji i to jest powód dla którego cała ta broń jest potrzebna" S.Bidziński
OK, to juz wiemy. Ale co chcesz z nią robić? Co w niej nosić? I tak dalej...
Zgaduje : chcesz dołączyć do jakieś ekipy asg która wzoruje się na AT , tak?
Pozdr
Robal2pl
_________________ "Na świecie jest bardzo dużo różnej broni i bardzo mało tolerancji i to jest powód dla którego cała ta broń jest potrzebna" S.Bidziński
podstawowe pytanie:
Kamizelka modułowa, czy z kieszeniami wszytymi na stałe?
_________________ Ja jestem żołnierzem, ja walczę tam gdzie mi każą, ja zwyciężam tam gdzie walczę.
nam_era [Usunięty]
Wysłany: 02-01-2008, 21:55
garfield napisał/a:
podstawowe pytanie:
Kamizelka modułowa, czy z kieszeniami wszytymi na stałe?
co do kieszeni to właśnie nie wiem, chce kupić taką kamizelkę która jest podobna, do tych co używa SPAT, SPAP, i nie mam zielonego pojęcia, jakich oni używają. Mam nadzieję ze wy się w tym orientujecie i pomozecie :D
Pomógł: 1 raz Wiek: 34 Dołączył: 03 Sty 2008 Posty: 19 Skąd: Południe
Wysłany: 03-01-2008, 10:13