Wysłany: 29-01-2008, 20:53 Informacje dla początkujących
Jestem początkującym w temacie czarnej taktyki i chciałbym zdobyć jakąś wiedzę, podstawy. Znalazłem trochę informacji w necie, ale to jednak za mało... Skąd mogę czerpać taką wiedzę? Są jakieś źródła (książki/czasopisma) w których można znaleść naprawdę dobre, konkretne informacje na temat zasad postępowania jednostek AT, wejść do pomieszczeń w różnych sytuacjach itp. itd.? Zapewne kiedyś też byliście początkującymi i skądś musieliście czerpać wiedzę. ;) Na forum przeczytałem że warte uwagi są m.in. książki: Jałoszyńskiego "Technika posługiwania sie bronią w oddziałach Antyterrorystycznych Policji" oraz "Brygady Antyterrorystyczne" - Stanisław Kochański. Był temat o obowiązkowych lekturach, ale później przeniósł się na książki fabularne i takie bardziej ogólne. Mnie interesują źródła bardziej konkretnej wiedzy o nie tak łatwej taktyce czarnej, (z taktyką zieloną też chętnie bym się zapoznał) jeśli takowe źródła istnieją... Byłbym wdzięczny za pomoc.
Cóż, nie znajdziesz niestety podręczników pod tytułem "Jak wchodzić do pomieszczeń", "Jak poruszać się na klatce schodowej" albo "Nauka odbijania teatru w weekend"... Jak to mówią - z książek ruchać się nie nauczysz Lepiej czekaj na info o kolejnych warsztatach taktycznych SpecOpsa.
Dokładnie podreczników taktyki nikt nie wydaje nakładm 1000szt.
Przeczytaj podstwy/tytuły które sam wymieniłeś (z punktu widzenia taktyki brygady at- kochanskiego {pamietam jak ta ksiazka byla hiciorem} to raczej watpliwa publikacja ale dla ogólnej wiedzy o samych dzialaniach i szczególnie o bronii znakomicie sie nadaje). Ksiązki Jałoszyńskiego jako zanwcy tematu/praktyka wniosą do twojej wiedzy dużo wiecej. Do tego dorzucilbym jeszcze ogólne publikacje na temat akcji/operacji at i tu znów wyciagał wnioski dot. taktyki. pomijał ta czesc ?co autor mial na mysli"