Wysłany: 05-08-2007, 18:37 Własny kamuflarz, "sposoby domowe"
Jak domowymi sposobami stworzyć własne maskowanie, kamuflarz ?? Ja myślałem o pocięciu na kształt liści kawałków koszulek zielonych, ale nie wiem sam czy będzie dobrze, inny pomysł to wykorzystanie poplątanych specjalnie nitek wełny. A jakie wy macie pomysły na wykonanie kamuflarzu ??
Jestem początkujący w tym temacie, więc sorry za moją niewiedze, pytam bo nie chce kupować seryjnych i gotowych kamuflarzy.
Wysłany: 05-08-2007, 20:39
Przez określenie "kamuflaż" masz w tym przypadku na myśli siatkę maskującą/ghille/itp?
Jako podstawa/szkielet siatka ze sznurka/linki (taka jak hamak ;)) i do tego przywiązać pocięte podłużne paski materiału w kolorach różnych. Najszybciej i najprościej.
edytka: ort ^^
Ostatnio zmieniony przez Leanderr 05-08-2007, 21:56, w całości zmieniany 1 raz
Wysłany: 05-08-2007, 20:46
Chodzi ci może o to jak zrobić własnej roboty Ghillie Suit ?? albo siatkę maskującą (bo takie mam wrażenie) ?? Bo trochę nie jasno zadałeś to pytanie Im dokładniej wytłumaczysz o co ci chodzi, tym lepiej i więcej osób będzie ci mogło pomóc.
No więc recon padł, ale niebawem ruszy nowe recon pod adresem tanto.com.pl/recon najprawdopodobniej będzie większość postów co były na reconie1 więc i kamuflaż będzie jeśli czynnik ludzki nie zawiedzie.
Na forum specarmory w dziale warsztat jest opisany sposób jak własnym sumptem zrobić ghille.
Co prawda do zastosowań cywilnych (Paintaball) ale suma sumarum efekt jest udany.
Miałem okazje zobaczyć to ghille na żywo i jest imho ok.
a moze kupic barwink do ubran i zafarbowac np. firanke???
Lepiej wysmarować się gównem i wytarzać w śmietniku.
Ja wiem, że to dział ogólny, ale od myślenia, jak także czytania tego co już napisano i wyciągania wniosków, to nie zwalnia. A jak się nie chce/nie potrafi, to proponuje forum dla piętnastolatków...