Wysłany: 27-05-2010, 18:16 Wybór obuwia - pomocy
Witam, jestem początkujący i nie bardzo się znam, a potrzebuje buty na poligon gdzie mogą być w krótkim czasie intensywnie użytkowane ( poligon w Poznaniu nie wiem jak wygląda może ktoś mi podpowie ;-p ). Chciałbym żeby buty były wygodne ale też trwałe no i warte swojej ceny. Zastanawiam się nad Protectorami GROM i Belleville TR909. Za "gromami" na pewno przemawia cena i dobre opinie ale jak z wygodą? Moze3 ktoś mi doradzić? Z góry dziękuje ;)
To ja sie powymądrzam na temat :
GROMÓW PROTEKTORA :
-w miarę dobrze oddychają,stopa sie nie kisi
-w zimę nie jest zimno a w lato nie jest gorąco(ale to względne moje odczucia,jak staniesz na asfalcie przy +35 to będzie za gorąco,jak staniesz w śniegu -15st to się nabawisz odmrożeń)
-bardzo dobra amortyzacja
-bardzo ciche
-idealne do budynków
-w lesie jak nie jest mokro to tez dają radę (aczkolwiek woda do kostki i jest mokro w środku)
-biegałem w nich po 5km i spoko dawały radę (po ubitych drogach)
-są lekkie
-wielokrotnie całkowicie przemoczone-suszone nad ogniskiem.i nic się im nie stało
-bardzo mocne-chodziłem w nich 3lata( wojsko,ZHP,sporo wypadów w teren) i dałem je kumplowi bo jego glany się rozwaliły a on drugi rok ich używa ;)
-jednak na pielgrzymce mi się nie sprawdziły i chodziłem w Kupczakach
-tak samo na dłuższe marsze z zasobnikiem ich nie brałem bo dla mnie za słabo usztywniały kostkę,i na nierównym terenie parę razy mi porządnie wygięło kostkę
Kup sobie Gromy. Mam je 6 lat. Tyram codziennie przy czarnej, zielonej taktyce. Nic, absolutnie nic sie nie dzieje. A i nie pastowałem ich już chyba rok( co lekko wkur.....a przełozonych ale....) O walorach napisał kolega przedemna i nie będę sie powtarzał. Zgadzam sie. Chce sobie kupić coś nowego a Gromy za cholere nie chcą sie rozlecić. Miałem w Lublińcu Magnumy. Wytrzymały miesiąc.