Ogólnie rzecz biorąc firma magnum przestała słynąć z dobrego obuwia taktycznego, raczej nie słyszałem by się to zmieniło
To samo chciałem napisać ;)
Nawet droższe modele sa teraz kiepskiej jakości ,jeżeli chcesz te buty "na wojnę"to sobie daruj.
Już lepie kup sobie jakieś STARFORCE ,cena podobna a jakość lepsza.
Słyszałem już głosy że jakością dorównują butom firmy BATES.
Lub lepiej dołożyć z 50zł i DESERT FOXY MEINDLA
Jężeli to mają być tanie buty pustynne to może jakieś od Hamerykańców
Pod koniec sierpnia zamierzam wystartować w II Biegu Morskim Komandosa w Gdyni.
Jednym z wymogów udziału w tym biegu to buty typu wojskowego lub trekingowego z cholewką minimum 8 cali.
Ponieważ nie znam się na tego typu butach chciałbym prosić o pomoc w doborze.
Trasa biegu ma około 16,5 km, głównie po terenie piaszczystym, ale również w wodzie, po wydmach itp.
Dodam tylko, że chciałbym kupić buty tylko na ten bieg, więc powinny być w miarę jak najtańsze. Dlatego myślę że kryterium cena/jakość będzie tu najważniejsze.
Mam polskie Gromy od kilku lat. Mam Batesy i Lowa. I jak lece kilometry robic to biore te polskie nibygówno bo są rewelacyjne. Naprawde wygodny but za grosze i polecam te. Choc czego bys nie założył a nie zdązysz tego rozchodzić/ułozyc do nogi to moze Ci giry załatwić wiec warto kupic wcześniej i rozdeptać. Gromy kosztują coś chyba 150 PLN- ale nie wiem dokładnie,
Własnie te tylko ja mam z dziurami na sznurowadła a tu są szlufki ale trepy te same. Naprawde polecam. Mam je z 6 lat i nic sie nie dzieje i sa naprawde wygodne.
Pomógł: 1 raz Wiek: 33 Dołączył: 26 Maj 2011 Posty: 189 Skąd: Wrocław
Wysłany: 27-07-2011, 10:53
Zwróć uwagę na wagę buta, każdy gram się liczy...